Salzalada Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Finns det nå't program som "Klipper av" bitar från musikfilen? Alltså, jag vill klippa bort verserna och bara ha kvar refrängen, så finns det nå't progg för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Finns det nå't program som "Klipper av" bitar från musikfilen? Alltså, jag vill klippa bort verserna och bara ha kvar refrängen, så finns det nå't progg för det? Hmm...om du menar att du vill klippa bort hela delar av låtarna så finns det olika gratisprogg som klarar det... Om du menar att du vill få till en karaokeversion, alltså ta bort ljudspåret med sångaren så finns det, men det kostar MULTUM. Det är professionella program som...inte är billiga. Kanske finns nåt billigare som jag inte vet om... Annars finns det gratisprog som gör om mp3 till mid och tar bort sången. Säg vilken du menar...om du vill ha det översta kan du t.ex göra det med Nero. Det är inte komplicerat alls. Finns många prog som kan klippa av hela delar av låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 audacity är helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Finns det nå't program som "Klipper av" bitar från musikfilen? Alltså, jag vill klippa bort verserna och bara ha kvar refrängen, så finns det nå't progg för det? Ska bara klippa bort några delar av låten så att jag bara lyssnar på refrängen... Finns det något enkelt gratisprogram till det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Mp3DirectCut använder jag. http://www.afterdawn.com/software/audio_so...p3directcut.cfm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 22 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Det funkar inte att ladda ner det progget, Spitfire! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 audacity rekommenderar jag, gratis. http://audacity.sourceforge.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.