Gäst ganton Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Har nnån sett maffia töntarna med desert eagle i norra lv vid båtskolan? dom e helt galna .... e det ett okännt gäng för det finns sånna sidor där dom vissar alla gäng..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Båtskolan ligger ovanför San Fierro.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 ja fast i las venturas!! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zonix Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Finns det Båtskola i LV? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zell Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Norra ön är Las Venturas!!! :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Nej era nötar!! <_< Las Venturas är staden. "Bredvid" staden finns öknar med byar på landsbygden. Båtskolan ligger i den lilla byn Marine. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Det är ett ballas område. Och det ligger i Bay Side Marina i öknen, kör över Golden Gate bron (Gaint Bridge) så kommer du ditt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Ja, det är ballas område, som några områden i San Fierro. Men när jag körde och varvade spelet för andra gången, så finns inte Ballas antingen i byn eller på platserna i San Fierro.. Vad kan det bero på?? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Fattar inte Jag har varvat spelet men har fortfarande två ställen att ta över och dom är spanjonernas ställe men hittar inte dom men en gång så såg jag på nordväst på SF att det va lila men jag va så dum att jag inte gick ditt nu så finns den inte(alltså på kartan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Ja, men spanjorerna finns inte i San Fierro, bara Ballas. (Ibland.. <_< ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jamaik Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Ja, men spanjorerna finns inte i San Fierro, bara Ballas. (Ibland.. <_< ) Jag har haft för mig att det är ett los santos vagosområdet vid båtskolan :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Ja, men spanjorerna finns inte i San Fierro, bara Ballas. (Ibland.. <_< ) <{POST_SNAPBACK}> Jag har haft för mig att det är ett los santos vagosområdet vid båtskolan :unsure: <{POST_SNAPBACK}>[/quoteDet är bara Ballas där, säker. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg