Shark Skrivet 22 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2005 Jag kan inte bygga i The Sims 2!! Jag kan t.ex. inte bygga en pool, kan inte bygga en trappa.. Hur gör man??!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepsinisse Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Funkar allt som det ska utom byggläget? Hoppas du spelar med skiva i, för annars blir det ofta så... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Kanske för att marken är ojämn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Det kan det inte vara. Jag vill ju bygga trappan precis bredvid huset. Och jag spelar med CD, det går ju inte annars. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Jag vet varför: Du har en nerladdad verision. Släng ut skiten ur din dator och köp spelet. (Kan vara någe annat men det är ett känt fel för warez-sims) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ultra_Champion Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Det behöver det inte vara alltid men iland kan det vara därför. Eller för att skivan är hackig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Du har nog en nerladdad verision Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg