olle172 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 asså jag ha fått spela de nya zelda fö jag e ettt fän för min pappas far e den som gör dem var hittar jag melani???????? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Det är bnog inte så lätt att få svar på den frågan När ingen har spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 har du nintendo tidningen? om du har den så kan du få ett telefon nummer såm man kan ringa och få hjälp! jag har ingen aning för ingen har spelet ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gissa92 Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 kanske borde vara lite mer specific, jag fattar inte vilket spel du menar, säg namnet så kan jag nog hjälpa dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Han menar typ Zelda Twinligt princess (kan ej stavningen) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 asså jag ha fått spela de nya zelda fö jag e ettt fän för min pappas far e den som gör dem var hittar jag melani???????? :huh: Har jag fattat detta rätt?: Du Har Twilight Princess, för din pappas far, din farfar, är med och gör spelet. Om så är fallet, kan nog ingen hjälpa dej, och om det gäller TP så är det till råga på allt fel forum. Har jag rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 Har du kommit in i den mörka världen? (försöker hjälpa så gott det går) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg