Paper Mario Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Jah har boo och baby bowser---Men dom andra 2??! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 De är petey Piranha och Metal mario. Jag tror man ska klara alla extra spel, som chippa osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 För Shadow Mario så ska du klara hela Ring Attack... För Petey Piranha ska du klara alla Sidegames, dock inte birdie challenge.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Hur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 23 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Okej tackar tackar.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 Hur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också??? Det finns 6 banor till varje cup... Tycker dock att Peach Castle grounds är svårast... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Hur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också??? Jag vet att det finns 6 banor till varje cup. Men är även Bowser badland cupen (eller vad den heter) med?? D.V.S. Är det banor till varje cup??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Hur många olika ring-mode banor finns det??? Det är väl typ 6 olika till varje cup, men är det alla 6 cuperna också??? Jo, som jag sa... Det finns 6 banor till varje cup..alltså till Bowser Badland´s med.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Oj kanske läste lite klantigt :P Det är väl 6 cuper va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Oj kanske läste lite klantigt :P Det är väl 6 cuper va... Jo, det är 6 cuper... Men sen så finns det en slags bana som heter Kongo Canopy. Det är bara korthål på den. Så jag vet ej om jag ska ta den som en cup... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 mm, jo jag vet att den finns. men det är väl inte ring-banor på den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 mm, jo jag vet att den finns. men det är väl inte ring-banor på den :huh: Nej, vart i sånna fall skulle ringarna vara? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg