Shadowbeing Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 ibland kan det vara svårt beroende på vind och vatten :P Det är vinden som är viktigast.... fast man kollar ju sånt innan man skjuter..
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 jo, motvind och regn är inte det bästa. fast att putta i regn är inte heller kul
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 jo, motvind och regn är inte det bästa. fast att putta i regn är inte heller kul Då måste man alltid ta i så mycket mer... Då blir man lite osäker... Lite värre med regn och uppförsbacke vid putt...+ att hålet ligger snett till i förhållande till gubben man kör med...
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 du får det att låta väldigt svårt... men jag har typ gjort allt man kan göra på spelet
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 du får det att låta väldigt svårt... men jag har typ gjort allt man kan göra på spelet Det beror ju på hur illa det går på slaget till greenen....
Nain Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 det är nog det slag jag är sämst på, utslag är jag bra på och puttar, inte så bra emellan... :(
Shadowbeing Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Har du klarat one-on one-put.... och ringattack utan star character? Har du klarat allt med alla? tror jag inte....
Rekommendera inlägg