Smulan2 Skrivet 23 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2005 (redigerat) :unsure: Hur tar man sig till staden och hur kommer man till kulan som öppnar kanonen.. hmmm??? Redigerat 24 Maj 2005 av Smulan2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Till staden tar du dig genom att skjuta iväg dig med kanonen. Jag minns inte riktigt hur det var jag gjorde, men jag tror jag gjorde ett vägghopp eller en bakåtvolt upp till den. Du kan ju alltid testa om du kan hoppa från stället längst upp där man hittar en stjärna. Det kanske är lättare för det var svårt att ta sig upp till den lilla rosa saken :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 När du ska in i världen ska du hoppa så långt upp på tavlan som möjligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 När du ska in i världen ska du hoppa så långt upp på tavlan som möjligt Avgör det hur högt vattnet är eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Ja, hoppar man tillräckligt högt kan man direkt hoppa över gallret bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Okej... Der var ju nåt nytt.... Det skulle jag vilja prova.. har dock inget N64 kvar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eav0829 Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Annars kan man höja vattnet så mycket som går sen är det bara gå upp till kanonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 Men då e de lika lätt att hoppa över på direkten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guz** Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 haha,det ska ja testa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Och jag som alltid trodde att vattnet var lika hela tiden... Aja, grym sak iaf... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Herre gud har du inte kvar nåt N64?! sålde du det? jag skulle sälja mitt för 1000 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg