Gäst The heroin Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 JUPP JAG SKA KÖPA DET kanske ska jag förhandsboka... jag vet inte Känns inte som om jag har bråttom att få den JAG har i alla fall hört att spelet kommer 28 nov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Hur många tänker köpa det nya Zelda spelet?Jag vill veta om det kommer att finas kvar.Förlåt om ni tyker att det är en dum fråga. Lätt att man ska köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 det kommer bli det grymmaste spel som gjorts, undrar när man kan förhandsboka det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 18 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Nu om du har pengar tills des. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 jaså, vart då? var på game där gick det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blank Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Jag ska köpat direk det är en sak som är säkert, men jag tänker inte förhandsboka för det kostar ju en hundralapp mer ju. :( Men en sak är säker jag kommer äga sönder det som alla andra Zelda-spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 (redigerat) tryck här så står det att twilight princess kommer ut i november O.B.S ni måste ta nintendo gamecube sen kommande spel man kan förhands boka här också Redigerat 28 Juni 2005 av _Kakashi_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 På spelbutiken.se är releasedatumet : 2005-11-28 Är det nått lov då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 nee tror inte det men om man har tur kanske man har studie dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 hoppas verkligen att jag kan köpa det på första dan kan jag inte det frågar jag väl hela släkten *lol* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 hoppas verkligen att jag kan köpa det på första dan kan jag inte det frågar jag väl hela släkten *lol* Du kan ju förhandsboka det. ;) Det borde jag ha gjort nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 nej det e så himla drygt och det är dyrare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg