Goron_ Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Jag har hört att spelet kommer ut den första November,och då e det väl Höstlov? Asså Halloween och då tänker jag köpa den direkt när affärerna öppnar om nu mina föräldrar ger mej pengar,men det händer inte ofta,men jag har snackat med min farsa om att få köpa spelet när det kommer ut å han har sagt Ja så det blir nog inga problem,+han får lön ungefär i vecka innan det kommer. :cool: Fast Eiji Aonuma har sagt att spelet släpps under jullovet .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Jag har hört att spelet kommer ut den första November,och då e det väl Höstlov? Asså Halloween och då tänker jag köpa den direkt när affärerna öppnar om nu mina föräldrar ger mej pengar,men det händer inte ofta,men jag har snackat med min farsa om att få köpa spelet när det kommer ut å han har sagt Ja så det blir nog inga problem,+han får lön ungefär i vecka innan det kommer. :cool: Aha,det e olika då,på nåra sidor står det 1 november och nu julloveT? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Ja typ alla spelsidor har olika releasedatum :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Klart man ska köpa det, men inte om det blir players choice, jag hatar den gråa grejen på omslaget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Capone: ja jag håller med. Det ser mer proffsigt ut utan det silvriga. Det sticker ut ur ens samling. Men om man skyndar sig kan man få det innan det blir player´s choice för det är dom aldrig i början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Men jag ska förhandsboka om det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 jag köper hellre när det är players choise för då kostar det mindre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Men inte lika snyggt, och så får man vänta längre. Jag ska som sagt förhands boka och spela timmar i sträck när jag fått det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 2 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Nu har jag förhands boka det.. :cool: :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Jag ska köpa det lätt allso men tar det lugnt om det tar slut så kommer det fler exenplar :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Nu har jag förhands boka det.. :cool: :cool: :cool: var gjorde du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg