Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 (redigerat) Finns ju mycket att berätta om.... Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P) Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet. Har inge direkt bästa minne.... Samma här. När jag va 6 år lekte jag kul med mina kompisar. Vi springer bort från min kompis . Vi båda kollar på han som är han. Vi springer så kråkar min kompis i ett träd i huvudet jag efter. Så landa jag på honom så den andra dumma idioten snubblar och rammlar på oss. han vägde minst 50 kilo <_< Mitt bästa minne va när. jag och min kompis spela fotboll det var för 2 veckor sen. Han rullade bollen till mig. Fick en otrolig träff. Den flög en massa meter bort. Så var min ovänn på väg till mig för att bråka. Så träffa bollen han . Han sa j*vla idi... Boommm !! mitt i huvudet. f*n va AEGD han blev. Redigerat 25 Juni 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 mitt värsta minne e ifrån mars när min pappa dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Min mardrömmar sen jag var liten, typ 3-4 år.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag kommer ihåg snöstormen i Novemeber 1995, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 (redigerat) Finns ju mycket att berätta om.... Titta bakåt och sprang sen när jag skulle se så att jag inte sprang in i nått blev det svart några sekunder och låg jag där på marken för att jag råka springa in i en lyktstolpe (stava :P) Sedan trillade jag från ett träd och bröt en gren och landade på hunskit på köpet. Har inge direkt bästa minne.... hehe vilken drömträff :lol: min kompis ficken otrolig skruv som händer typ en gång på sextimiljarder skott jag stod i mål och han sköt från ca. 20m och bollen for en bit över ribban då fick den mittiallt en super skruv och på något konstigt sätt studdsade mot nätet bakom målet och skruvade tillbaks över riban och i mål :) själv var jag chanslös jag bara tittade på hur bollen for, jag var ju beredd på att bollen skulle gå över när det hände det var coolt :cool: Redigerat 26 Juni 2005 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 Mitt värsta minne är nog när mina föräldrar berättade att dem skulle kilja sig. 5 dagar innan julafton 2004. God Jul! <_< Bästa? När min katt fick ungar... det var så sött!! Fem små katt ungar... jag kunde hålla alla i min famn sammtidigt... typ det fick plats tre i hand sammtidigt.. så små var dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 (redigerat) Värsta... Jag fick en 20 kilo tung klocka på ryggen när jag var 7-8 år. Aj... Jag fick inte nån allvarlig skada iaf. Det var en sån här klocka som finns i kyrkor, fast mindre. Bästa jag kommer ihåg: Jag blev så irriterad på en retsam liten sk*t i klassen (går inte längre i vår skola) Så till sist spöade jag honom. riktigt mycke. Han började lipa och sprang iväg. Hämnden var ljuv. Ps: jag e INTE våldsam i vanliga fall :P ) Redigerat 27 Juni 2005 av Giga_Bowser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 Bästa? När min katt fick ungar... det var så sött!! Fem små katt ungar... jag kunde hålla alla i min famn sammtidigt... typ det fick plats tre i hand sammtidigt.. så små var dem! Sånt är hemskt, jag drömde nåt om en läskig brandbil när jag var liten... :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adio Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 det bästa var när jag fick en kattunge :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 värsta var när min kanin dog, han var bara 2 år "snyft"! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 5 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2005 ett av mina bästa minnen var när vi fick hundvalpar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shotmans Skrivet 9 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2005 Värst var det när min fågel dog..en vildfågel som jag hade gjort tam , den drunknade .. :( , jag kunde inte sova på typ 2 dagar , var typ bara 5-6 år då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.