Gäst SaintsRow2 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 ok men möter man inte henne på slutet av spelet om man väljer det för på youtube mötes dom framför porten till jack of blade såhär för att bli ond i fable the lost chapters så ska du efter du dödat jack of blades ta på hans mask om du vill bli god istället slänger du masken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 jag vet men före man möter sista bossen så är det en tjej som följer en till porten men på youtube så istället för att tjejen följde en till porten slogs tom istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 jag vet men före man möter sista bossen så är det en tjej som följer en till porten men på youtube så istället för att tjejen följde en till porten slogs tom istället ok leta efter filmen och länka den här så hjälper jag dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 ok här är den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 ok här är den pröva att slå henne gå alltså inte och möt jack of blades utan slå henne med svärdet så tror jag du får möta henne :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) ok ska testa kommer hon att dö efter striden eller Redigerat 23 Juni 2010 av fable1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SaintsRow2 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 (redigerat) ok ska testa kommer hon att dö efter striden eller japp om du väljer att döda henne så kommer hon det efter henne väntar fler överasskningar du blir as ond efter du dödat henne :D :P Redigerat 23 Juni 2010 av SaintsRow2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kira1 Skrivet 23 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2010 blir hon sista bossen då eller möter man fortfarande jack of blade efter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DrMugg2 Skrivet 27 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2010 blir hon sista bossen då eller möter man fortfarande jack of blade efterNej det bli hon inte man möter fortfarande jack of blades efter men du kan också efter du dödat henne välja om du vill döda guildmaster eller inte :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg