Avregistrerad Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Finns det så att man kan ha svenskt språk i mobilen Sony Ericsson S700i?? (vet ej vart jag skulle lägga denna tråd, så jag la den här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 24 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2005 Kollat i "inställningar" i telefonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Jag har tyvär inte den telefonen.... men funderar på att köpa en.... så jag kan inte kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Köper du den i Sverige av en svensk återförsäljare är det nog ganska självklart att det finns svenskt språk på den. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 ok.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 fast köper man den från utlandet så kan det hända att det inte finns svenskt språk. men köpar man den inom norden så brukar det finnas alla nordiska språk, men det är inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.