kola_king Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Jo, men hur kul vore det om man kommer åt den knappen av misstag precis innan man hunnit spara ett dokument som tagit 2 veckor av nästan konstant skrivande att slutföra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Men man har en lucka för knappen så att man inte kan komma åt den, eftersom dom flesta datanördarna har något fall av extrem pillmani.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Vill inte att dom ska uppdatera något i framtiden, kanske lite smått och gott men världen är redan förstörd nog så sluta upp att åka bil och donera (använd inte fordon så mycket) så kan ni rädda världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Vi dör ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 14 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2006 Ja, vi kommer att dö. Tråkigt nog... men det är väl ödet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 flygande bilar medecin mot alla sjukdomar teleport maskiner hus hålls robotar tabletter som gör en stark bättre fuska.se :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 16 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 Blizzey, finns redan tableter som gör en stark? Många boxare har dupat sig med t.ex, anabola. Gör att du orkar mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 22 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2006 Jag ser ingen framtid för den här världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 23 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2006 jag planerar att bli forskare inom naturvetenskap och är mycket intresserad av såna här frågor. jag tror att vi har 70-150 år på oss att rätta till osonlagret. det där med telepotrar strider tyvärr mot natur lagarna. inom 100-200 har vi nog koloniserat månen. vi har 5 miljader år att flytta hela mänsklighten från vårat solsystem inan solen imploderar. jag tror vi hinner det. :cool: :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag tror att det kommer blir ett jätte stort krig och så kommer typ hela jorden sprängas av en fet bomb! Men seriöst så tror jag att jorden kommer bli så förorenad att man till slut inte kan leva på den längre, man kanske hittar ett sätt o kolonisera andra planeter eller resa i tiden (det skulle vara bakåt i tiden alltså). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Du vet väl att framtiden behöver inte vara om 2000000 år ! Även morgon-dagen är framtid, så jag tror inte något specielltt händer, imorgon :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2006 Jag ser ingen framtid för den här världen... f*n vad positiv du var då..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.