Rullis Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Oljan är ju snart slut i världen om man inte hittar mer olja nånstans i nåt land.. o.o Och oljan gör mycket.. kanske inte blir så himla mycket mer.. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Dagens visdoms ord: Capre diem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Silver Star: Jag tror nog man alltig hittar olja någonstans. Om oljan vi kände till försvann skulle nog folk bli desperata och gräva överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Silver Star: Jag tror nog man alltig hittar olja någonstans. Om oljan vi kände till försvann skulle nog folk bli desperata och gräva överallt. Varför skulle världen vara sämre utan olja?Det skulle vara bättre om det inte kom ut så mycket gaser i naturen typ koloxid o.s.v. Men envis som männniskan är så kommer hon väl att komma på ett sätt att påskynda proccesen med att träd blir till olja. så att de miljontals år det gått åt att skapa den olja vi använder idag kommer kanske bara att ta 1 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spy Skrivet 31 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2006 Tidsmaskiner, det som du sa, Flygande cyklar mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 3 April 2006 Rapport Dela Skrivet 3 April 2006 Jag skulle vilja att man kunde flyga, teleporter, häftiga konsoler och häftiga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 April 2006 Rapport Dela Skrivet 4 April 2006 Framtid? Jorden har ingen framtid. Vi kommer snart vara utdöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 I framtiden kommer mänskligheten att dö ut. Jorden har varit befolkat, men fråga är hur länge det kommer att hålla i sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Miglot af eraon Skrivet 30 April 2006 Rapport Dela Skrivet 30 April 2006 (redigerat) Silver Star: Jag tror nog man alltig hittar olja någonstans. Om oljan vi kände till försvann skulle nog folk bli desperata och gräva överallt. Ehm olja bildar väldigt långsamt det tar ungefär 100 miljoner år. och efter det bränner vi upp den mängden på en dag (jag menar alla på jorden tillsammans) det är inte så troligt att det kommer finnas någon olja en längretid i främtiden. Börja med cyklander och biobränsle. Redigerat 30 April 2006 av Miglot af eraon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Arabländerna är de som har kvar oljan, vi måste hämta mer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 tjaa.... Glöm inte Ryssland,Venezuela,Storbrittanien,Norge och ditt kära USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedlund Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Jag skulle lätt vilja se en dator som hade en knapp på fronten som kunde krasha hårddiskarna, om herr Henrik Pontén hälsar på os fildelare, då kunde man göra matrialet oanvändbart snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.