Gäst Keyser_Soze Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Jag tror att om en snar framtid så kommer någona tt se mitt meddleande som jag nyss skrev här ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 ... Ja, man vet ju aldrig, människan har alltid trott att vi kommer utvecklas och bo på månen. I stanley kubricks film från 60-talet gjorde han en film om året 2001 att det skulle vara Rymdfarkost som körde en till jobbet osv. Jag tror att om 2000 år är det nog stor skillnad från hur det är nu, men om typ 400 år tror jag det är ungefär samma, lite nya aparater, nya länder och nytt mode ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Om ni vill veta hur framtiden ser ut, så titta på Futurama. Så kan det nog se ut i världen om 1000-1500 år. Dvs, om människosläktet fortfarnade existerar. Och om inte jorden tagits över av ekorrar såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Mäniskan kommer forsätta att utveklas till robotar och kommer att förstöra hela jorden med alla utsläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MORAD Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 tidsmasrin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 (redigerat) Är det tidsmasriner i framtiden ? Redigerat 25 Augusti 2006 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Är det tidsmasriner i framtiden ? Enligt hans tro, ja.. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.