Shark Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) Hur ska man göra att man kan ha en låt som namn, på andra raden? ;) Har MSN 7.0 Och förklara tydligt, tack!! Redigerat 25 Maj 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Du menar ¨vad jag lyssnar jag på¨? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Hur ska man göra att man kan ha en låt som namn, på andra raden? ;) Har MSN 7.0 Och förklara tydligt, tack!! först trycker du på pilen under ditt VANLIGA namn, o tryck på " akrivera vad ja lyssnar på " . men du måste ha media player för att de ska funka . om de inte räcker me att trycke på pilen sen "va ja lyssnar på " går du in i mediaplayer > Verktyg > plug-in program > msn messenger musik plug-in. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Hur ska man göra att man kan ha en låt som namn, på andra raden? ;) Har MSN 7.0 Och förklara tydligt, tack!! Vad ska man göra efter då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 sätta på en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 hahahah .,aa just de. sätt på låter ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Tack! :) Jag har också haft problem med det... Var tvungen att gå in i media platyer-verktyg mm.. Tack för hjälpen!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Men när jag går in där, för att välja ut en låt, då kan man inte se mina låtar som jag har!! :angry: Vad ska jag göra?? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 men då måste du importera dom . lägg alla låtar i samma mapp . om du inte redan har de . sen går du in i verktyg> sök mediafiler lr nått.. sen söker du så kommer all musik in i media player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 (redigerat) Jaha, men jag går ju in i mappen som låtarna finns i men jag kan inte se dem i den rutan. EDIT: Måste man ha ett plugg in program för att ha det? Redigerat 26 Maj 2005 av Shark Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2005 Dom jag vet att det funkar till: winamp,itunes, wmp. Och för att inte göra det här för OT: Gå in på personliga isntällningar, kryssa rutan: visa musikinformation från windows media player som ett personligt meddelande, sen öppna en musik spelare tryck på play om du har nån låt o sen kolla på ditt personliga meddlenade om du har tur funkar det :lol: . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 27 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 Nej, det funkar inte. Och när jag går in på lägg till vid plugg in program så ser jag forfarande inte mina låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.