Kan du inte göra det Admin att när man loggade in, och man fick ett pm, då kom det upp i en annan ruta. Det var mkt bättre, tycker jag.
Eller vad tycker ni?
Kan du inte göra det Admin att när man loggade in, och man fick ett pm, då kom det upp i en annan ruta. Det var mkt bättre, tycker jag.
Eller vad tycker ni?
mm de var bättre tycker jag med
Ja, det var lättare och se då att man fick ett PM.
Det passar utmärkt som det e tycker jag.
tycker också att vi ska återskaffa det gamla systemet.
jag tycker att det är bra som det är
Det nya systemet är extremt mycket bättre då det inte påverkas och popup stoppare..
↗ till inläggetJa, men det räcker då att bara trycka på "tillåt pop-up från den här platsen", eller nåt. ;)Det nya systemet är extremt mycket bättre då det inte påverkas och popup stoppare..
irriterande att göra det varenda gång man får pm. och så kan man ju ändå läsa det i nytt fönster om man vill, fast man måste inte.
tycker det är mycket bättre som det är!
↗ till inläggetMen då kommer det upp automatiskt, behöver inte trycka på nån extra knapp. ;) :lol: :Pirriterande att göra det varenda gång man får pm. och så kan man ju ändå läsa det i nytt fönster om man vill, fast man måste inte.
tycker det är mycket bättre som det är!
mm, fast det är ändå irriterande med popups.
Tycker inte jag.
De irriterande pop- upen är dem som bara är reklam, och bara kommer upp så där.
Nytt system :huh:
Jag har då inte stött på ett nytt system. Beror kanske på att jag inte har varit online de senaste dagarna. Skicka mig ett Pm, någon. :P
systemet är väl kanske inte så nytt, det har funnits ett tag, men ett annat har funnits förut, nåt år sedan.
jag tycker iaf att man borde kunna välja om nya PM kommer upp i ny ruta... fast det tar väl för mycket utrymme... :S
det kan man...
när det står högst upp att man har ett nytt meddelande, så är det bara att ta läs i nytt fönster så öppnas det i ett nytt fönster. om det var så du menade...
NEJ ÄNDRA INTE!!!!!! Förut så stannade pop-upen eller så kom det ingen, men nu ser jag i en röd ruta när jag fått en varning(typ bara som pmsen jag får -.-)
Nej tack, vi har det som det är tycker jag. Eftersom både Mozilla FireFox och Internet Explorer har Popup Blockers för mig. Sedan vill jag undvika att ha flera rutor uppe samtidigt ;)
Jag är också nöjd som det är nu! :gitarr:
Jag tycker att vi inte ska ändra något.
Jag tycker personligen det blev enklare så men det är många som har anti pop up eller vad det kallas så det här funkar oxå
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in