Crazy Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 vem diggar halo 1 här ? :P hahaha skkit ner er för halo 2 har bättre grafik... Lovar äger alla med magnum :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2005 Kan man ha magnum på Halo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snajder_korken? Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 vem diggar halo 1 här ? :P hahaha skkit ner er för halo 2 har bättre grafik... Lovar äger alla med magnum :D :bah: Och jag äger DIG med plasma pistol :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst rallykorven Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jag äger er alla me min feta k*k Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xzibt Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 vem diggar halo 1 här ? :P hahaha skkit ner er för halo 2 har bättre grafik... Lovar äger alla med magnum :D Energy Sword :cool: och Laser Beam :cool: (Blåa) Jag köttar alla här med dem (Halo 2) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 woow jag smeker er ÀLLA på att köra bil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 jag tar er med sniper :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coco Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 j*vla mogna... men ingen drar mig när jag har ghost :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 Halo 2 var kul i två dagar, kanske tre, sen efter en vecka var det lika kul som Halo var efter ett halvår. Bättre grafik? Sure. Grafiknörd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg