¤west¤ Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Skrivet 25 Maj 2005 Tja, behöver hjälp på spelet XIII. På en bana när man tagit sig in på SPAD basen ska man smyga runt utan att bli upptäckt. Man får bara ha arborsten som vapen. Vid ett tillfälle (kanske slutet?) är man vid ett stort tällt där man ska sätta ut en mikrofon och plantera en bomb någosnstan. Vart ska man plantera bomben?? Och varje gång jag sätter dit mikrofonen går larmet och man får börja om!! Varför blir det så?? Någon som kan hjälpa mig?? Tacksam för svar :)
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Skrivet 25 Maj 2005 Du måste skynda dig att planta mikrofonen och sen springa bakom lämpligt tält för att gömma dig. Glöm inte att gömma alla kroppar.
¤west¤ Skrivet 25 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 25 Maj 2005 (redigerat) Du måste skynda dig att planta mikrofonen och sen springa bakom lämpligt tält för att gömma dig. Glöm inte att gömma alla kroppar. ok, tack :) men jag hinner inte göra något innan larmet går..precis samtidigt som jag plantar mikrofonen går larmet..hinner inte röra mig :( ska man göra något innan lr?? och ja Quazar, spelet é riktigt kul :D Redigerat 25 Maj 2005 av ¤west¤
pollenallergi Skrivet 25 Maj 2005 Rapport Skrivet 25 Maj 2005 Hmm.. Då vet jag inte riktigt vad du gör för fel.. Döda alla fiender, göm alla kroppar, planta micken. Spring och göm dig.
¤west¤ Skrivet 26 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 26 Maj 2005 Hmm.. Då vet jag inte riktigt vad du gör för fel.. Döda alla fiender, göm alla kroppar, planta micken. Spring och göm dig. ok, jag ska försöka igen. Spelar det någon roll vart man gömmer kropparna, ska man typ gömma dom inne i gargaet där bilarna står, alltså innan man kommer ut till tälten??
pollenallergi Skrivet 26 Maj 2005 Rapport Skrivet 26 Maj 2005 Göm dem bakom tälten eller bakom ngn bil någonstans.. Göm där det är närmast.
LiQuiDe Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Skrivet 27 Maj 2005 jag har bara spelat det spelet men jag har det inte men dom fick väl inte se kropparna
¤west¤ Skrivet 28 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 28 Maj 2005 ursäkta om det är lite tjatigt men det funkar fortfarande inte :P alltså..när man gömt alla kropparna går man in i det bruna tälltet i mitten, där hör man tjejen säga typ 'plant the bomb behind the sitcom' lr nått...sen kommer det fram en vit ruta runt radion på bordet så jag antar att det är dit bomben ska..men när man försöker planta bomben så funkar det inte..det enda som funkar é mikrofonen och då går larmet :( nån som vet vart bomben ska??
pollenallergi Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Skrivet 29 Maj 2005 Konstigt.. Kolla in http://www.gamefaqs.com
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 var e du e du i brighton beach eller var e du
Rekommendera inlägg