Slasktratt Skrivet 27 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2005 själva gitarren var säkert inte ostämd. gitarristen gjorde den bara ostämd. hans sound låt som en höna typ :/. och? alla kan väl hålla takten även om man aldrig spelat trummor? :D nej, nu ska jag inte såga mer efter jag inte lagt upp min musik själva ;). lycka till, grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 28 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 hålla takten kanske man kan, men att spela den rätt är en annan sak, och det stämmer nog att han kanske fick den att låta ostämd,liksom där så hade vi fått föross samma dag som vi spela in den att spela in den, så han fick 10 minut på sig att öva och gick fick sätta mig direkt vid trummorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 okej... trummisen sög(ta det inte personligt), sångaren sög, gitarristen sög, basisten sög(om det ens fans nån..), hela låten sög... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 bandet var helt ok, men ni råkar inte ha en hes tupp som sångare :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Grattis! Ni har lyvkats förstöra en CCR-klassiker på det mest brutala sätt som går. Riktigt värdelöst. Lät bra i början dock...lite Eilert Pilarm style Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag tyckte oxå den lät bra i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 men åhh, det var ju meningen att det skulle låta skit i början :P och i slutet låta brutalt, ja vi vet att vi har pajjat orginalet :P men f*n, skoj som s*tan att spela in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag mena bara gitarren. När sången kom in blev den värdelös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jo gitarren var ganska bra i början. Men sen blev den nog världhisoriens sämsta försök av en death metal låt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 9 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 haha, bara för att ni inte vågar :P hehe, jaja, fast ni kommer nog bli shockade av våran nästa låt som vi jobbar på just nu... plus vi har byt sångare nu :P våran nya låter lite bätre, fast han sjunger bara med alkohol i kroppen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 ska bli kul och höra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.