Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Men kanske bättre än att köpa förlängsningssladd och krångla med det. Dessutom är det mer praktiskt och skönt med sladdlös Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Mätte sladden till en kontroll (har GC:n bredvid datorn i mitt rum). Den mätte ca 196 cm, dvs uppskattningsvis 2 meter. Sladden till själva konsollen är ca 2 meter den också (orkar inte mäta den), så skulle det mot förmodan inte räcka med 2 meter så kan du dra fram GC:n ca 1,5 m (sladden måste ju sättas i bakom TV:n och sen ska konsollen fram framför TV:n, så ca 1,5 m sladd blir det väl över). Tack! Jag har ca 1 meter från tv:n till soffan.... (men en förlängning blir det iallafall för jag beställde ett GC igår :D, Men dom lite billigare kontrollerna och minneskorten var slut. Därför köpte jag istället ett pack med: kontroll, minneskort och en förlängning följde med :D, Det packet kostade 159 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 när jag hade en gamecube innan, sålt den nu, så räckte sladden inte från min söndersuttna "soffa". fick sitta på sne i sängen och lira, jobbigt. kanske skulle köpt en wavebird när jag hade pengar, skit sköna. men visst, om den räcker så slösa inte på pengarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 för mig räcker den lätt också jag har typ 50 cm från sängen till tv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 31 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Jag har 4 gamecube kontroller med sladd och 4 n64 kontroller som brukar ligga framme, samt 2 NES kontroller. Gissa om det blir trassel. Därför vore wavebird mycket bra för mig =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg