Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet
Mätte sladden till en kontroll (har GC:n bredvid datorn i mitt rum). Den mätte ca 196 cm, dvs uppskattningsvis 2 meter. Sladden till själva konsollen är ca 2 meter den också (orkar inte mäta den), så skulle det mot förmodan inte räcka med 2 meter så kan du dra fram GC:n ca 1,5 m (sladden måste ju sättas i bakom TV:n och sen ska konsollen fram framför TV:n, så ca 1,5 m sladd blir det väl över).

Tack! Jag har ca 1 meter från tv:n till soffan.... (men en förlängning blir det iallafall för jag beställde ett GC igår :D, Men dom lite billigare kontrollerna och minneskorten var slut. Därför köpte jag istället ett pack med: kontroll, minneskort och en förlängning följde med :D, Det packet kostade 159 kr.

Skrivet

när jag hade en gamecube innan, sålt den nu, så räckte sladden inte från min söndersuttna "soffa". fick sitta på sne i sängen och lira, jobbigt. kanske skulle köpt en wavebird när jag hade pengar, skit sköna. men visst, om den räcker så slösa inte på pengarna.

Skrivet

Jag har 4 gamecube kontroller med sladd och 4 n64 kontroller som brukar ligga framme, samt 2 NES kontroller. Gissa om det blir trassel. Därför vore wavebird mycket bra för mig =)

• Skapa ny...