ChillenKid Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Skrivet 29 Maj 2005 Är den konsollen verkligen värd det priset ? Har inte hört så mkt om det. Och vilka spel garanteras att köpas ?
Heaz Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Skrivet 29 Maj 2005 Jag tycker den är värd pengarna. Jag skulle rekommedera Super Mario DS! :kung:
Lander Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Skrivet 29 Maj 2005 Ja den är värd pengarna tycker jag, Och spelet är väll samma som Heaz skrev Super mario DS.
Brawler Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 Ja,jag tycker det e värt priset och du borde köpa den!
FireFly Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 Jag tycker den är värd pengarna och... Nej, men jag ska skriva vad jag tycker: Den är helt klart värd pengarna, men det beror ju på om du gillar Nintendo-spel eller inte, därför väljer jag t.ex. Revolution framför Xbox 360... Så, gillar du Nintendospel är den helt klar värt de 1500 som det brukar kosta, men är du mer för andra spel och gillade Xbox eller PlayStation 2 bättre än GameCube, då är det här nog ingen konsoll för dig, utan då tror jag mer på PSP.
ville10 Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 Jag tycker den är värd pengarna och... Nej, men jag ska skriva vad jag tycker: Den är helt klart värd pengarna, men det beror ju på om du gillar Nintendo-spel eller inte, därför väljer jag t.ex. Revolution framför Xbox 360... Så, gillar du Nintendospel är den helt klar värt de 1500 som det brukar kosta, men är du mer för andra spel och gillade Xbox eller PlayStation 2 bättre än GameCube, då är det här nog ingen konsoll för dig, utan då tror jag mer på PSP. Det stämmer precis... Som spel tycker jag du ska köpa Super Mario 64 DS, ska du köpa fler spel rekomenderar jag Yoshi Touch & go, som är ett kul spel men inte som sitt ända...
LuddE Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Skrivet 30 Maj 2005 Har du mycket pengar? Tycker du att grafik är viktigt? Gillar du snygg design? Då ska du nog köpa en psp Om dina svar blir annorlunda så vet jag inte vad du ska göra...
LiQuiDe Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Skrivet 31 Maj 2005 jag tycker han ska köpa ett ds sen kommer det ut asgrymma spel ju
Rekommendera inlägg