MahL Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Jag spelar innebandy och jag tycker det är otroligt roligt, men jag undrar om det är någon annan som gör det här och i vilken klubb ni spelar? Jag själv spelar i Kungsörs IBK och sen för er som är lite äldre så undrar jag om ni har kommit med för utagingarna till Zon? Jag har gjort det fast jag vet inte om jag kommer med jag hoppas på det i alla fall Nu jag ska kanske köpe en ny innebandy klubba fast jag är inte säker på vilken jag ska köpa så jag vill att ni ska komma med förslag och sista saken vilken klubba använder ni när ni spelar? Citera
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Tycker det är sudär! Min pappa går i det men inte jag! Citera
MahL Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Tycker det är sudär! Min pappa går i det men inte jag! I vilket lag spelar han i då? Citera
Thunder Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Vet inte! Dom spelar oftast för ha skoj engång kom bara två stycken och en gång alla så det är lite så där för att ha roligt bara! Citera
Mikael Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Jag tycker innebandy är jätteroligt! Jag spelade i Sunne IBK, men sluta för att jag inte gillla tränaren. Citera
Gäst YoTo Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Skrivet 5 Januari 2004 Jepp, spelar i TrosaEdanöInneBandyKlubb=TEIBK med 93:orna fast ja e en 94:a så man blir ju glad..=) Hehe 3 sammandrag (3 matcher på en dag är sammandrag) och tre mål..=)) Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jah spelar i AIK, men har planer på att sluta för tränaren e helt skum... Citera
FuskFreddie Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 Spelar i Ljusdals IK...Ganska kul!Just Börjat har bara spelat 4Träningar! Citera
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jah spelar i AIK, men har planer på att sluta för tränaren e helt skum... spelar du i Zon då om du vet vad det är? Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jah spelar i AIK, men har planer på att sluta för tränaren e helt skum... spelar du i Zon då om du vet vad det är? vet ej va d e?? förklara.. Citera
MahL Skrivet 6 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jah spelar i AIK, men har planer på att sluta för tränaren e helt skum... spelar du i Zon då om du vet vad det är? vet ej va d e?? förklara.. jag bor ju i Västmanlands län och då ska jag försöka att komma med i ett lag som består v de bästa från det länet och jag är just nu med i utagngingarna så fattar du? Citera
Gäst PatrikDenStore Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jaha, jo jah fattar, jag kom med i d där Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.