Gäst willeo Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 hur ska man surfa de är asa svårt nått tips kanske :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Ja, man ska INTE trycka på W! Bara styra med A och D! Men tryck INTE på W! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 jag vet att man inte ska trycka på w Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Då är det bara att träna, jag börjar bli riktigt grym på surf nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 va e surf?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Då är det bara att träna, jag börjar bli riktigt grym på surf nu. nice :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sergej Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 man ska håla in space också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Varför, Sergej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst willeo Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 man ska håla in space också vad är space de är väll bilen uppåt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 man ska håla in space också man ska INTE hålla in space..... jag är med på eliten på surf nu :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Säkert? Lägg upp en hltv och ge oss alla ipn till den så får vi se när "eliten" surfar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Insane-Killer Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 hur ska man surfa de är asa svårt nått tips kanske :) Tryck bara på sidorna as kul :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg