Rallypacker Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 Jag installerade Realplayer nyss. Jag har använt windows media player förut och det är fungerat exemplariskt. Men nu åter till problemet; När jag installerade Realplayer så blir det en sån logga på alla musik & video-filer. Och när jag dubbelklickar på den(musikfilen) så spelas den upp i Realplayer. Jag vet att jag kan högerklicka och ta windows media player, men jag vill att det bara ska gå att dubbelklicka på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 30 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 det enklaste är att Högerklicka på t.ex. en mp3 fil > Egenskaper > Ändra... > Välj ett program då kommer alla mp3 filer att spelas upp med WMP. gör likadant för alla andra sorts musikfiler du vill spela upp i WMP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 30 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2005 tack så mkt... funkar nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Annars så startar du WMP och trycker på F3 och så söker den igenom datorn och ändrar alla filer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.