Salzalada Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Är det inte med W, A, S, D? Annars så är det med Pilarna eller NumPad.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 ok :P tack för att du lärde mej gå :P lr kanske krypa :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muchibuchi Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 det är faktist hyffsat kul det efterliknar vanliga cs ganksa mycket tex buy meny osv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fesoj_92 Skrivet 5 December 2005 Rapport Dela Skrivet 5 December 2005 det är fett kul ock det brukar vara 10-20 servrar uppe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seal team 6 Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Jag brukade spela! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Vart kan man ladda ner det? Låter ganska fräckt ju :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 Nja så jätte kul är det inte men jag spelar det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spider man Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 man kör mot internet eller bottar man får välja själv det är äkta counter strike men det är counter strike men 2d man får välja det är bäst men kan nogån fusk till det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 6 December 2005 Rapport Dela Skrivet 6 December 2005 MÅSTE kolla det!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 December 2005 Rapport Dela Skrivet 8 December 2005 jag spelar cs 2d äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 December 2005 Rapport Dela Skrivet 9 December 2005 Denna tråd leder inte till någon vettig diskussion, därför låser jag p.g.a. §1.13. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg