Nain Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Hur ska man göra med Knuckle på Outset island? jag fattar inte mycket... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 31 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2005 Vadå Knuckle??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Den blåa tingeln heter så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link93 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Vart på osed aysland.Förlåt om jag stavar fel. :blink: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 jag fattar inte heller. Vad jag vet finns det ingen blå tingle som heter knuckle? Du måste nog berätta vart han står som sagt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 (redigerat) Det finns en blå Tingle som heter Knuckle. Han gör inget speciellt, men om man vill ha alla skulpturer så måste man fotografera han Redigerat 4 Juni 2005 av Quazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Vart finns han då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 4 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2005 Jag vet vad man ska göra nu: Åk till Outset Island och ta fram tingle turner, man måsta ha en gameboy ikopplad och på. Då kommer tingle säga var man ska gå, gå till 3-4 ställen sen kommer den blåa tingeln Knuckle fram på tingle island som man kan ta kort på för att få en figurine. det tog ett tag att fatta detta för jag hade läst om det på en annan sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 Det visste inte jag :blink: , ska nog testa det senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg