Jazz Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Skrivet 1 Juni 2005 Wallhack Jag har installerat ett cheat till Cs 1.6 men har fastnat då jag ska ladda spelet med fusk. "Launch Notepad.exe and leave it running (it'll minimize to the tray if you want). Then load up Counter-Strike/TFC/any other mod." För det första hittar jag fyra st notepad.exe och vet inte vilken som är rätt. Skulle uppskatta hjälp av nån lite mer erfaren.. Tack på förhand/ Jazz MetaCheat_4.71.zip
Insane-Killer Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Wallhack Jag har installerat ett cheat till Cs 1.6 men har fastnat då jag ska ladda spelet med fusk. "Launch Notepad.exe and leave it running (it'll minimize to the tray if you want). Then load up Counter-Strike/TFC/any other mod." För det första hittar jag fyra st notepad.exe och vet inte vilken som är rätt. Skulle uppskatta hjälp av nån lite mer erfaren.. Tack på förhand/ Jazz OK, Jag har cheats allt i ett du kan få dom men det är inte mitt fel om du använder dom skicka ett meddelande till mig så säger jag min msn sen skickar jag cheaten det är YaHM dom bästa cheaten.
dezano Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Wallhack Jag har installerat ett cheat till Cs 1.6 men har fastnat då jag ska ladda spelet med fusk. "Launch Notepad.exe and leave it running (it'll minimize to the tray if you want). Then load up Counter-Strike/TFC/any other mod." För det första hittar jag fyra st notepad.exe och vet inte vilken som är rätt. Skulle uppskatta hjälp av nån lite mer erfaren.. Tack på förhand/ Jazz
Guggo Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) usch en fuskare :angry: fuska inte ! det försör spelglädjen Redigerat 8 Juni 2005 av Guggo
Offline Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Klaga inte, Dom får fuska om dom vill det. Det är deras acc som riskeras att bli bannat, inte ert... Ta deras steamid och skicka till steam :)
Insane-Killer Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Skrivet 10 Juni 2005 (redigerat) usch en fuskare :angry: fuska inte ! det försör spelglädjen Dom ville ha fusk, o inget sånt, så du kan hjälpa dom eller inte skriva nåt alls bara för att få nåt att skriva.. Redigerat 10 Juni 2005 av Insane-Killer
Gäst Nike Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Skrivet 14 Juni 2005 Alla som fuskar på cs:s är nOObs, och jäkligt dumma i huvudet :angry: :visslar:
SFrisk Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Skrivet 17 Juni 2005 men ffs låt han fuska om han vill ja fuskade i en dag en gång sen tröttnade jag de e 100000000000 gånger roligare utan fusk och man blir sämre efter man använt det om man använder det för mkt...
Rekommendera inlägg