Juppy Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 När jag spelar det så är typ all mark i spelet blå! jag får inte bort det! vet ni nåt sätt att bli av med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zets Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 När jag spelar det så är typ all mark i spelet blå! jag får inte bort det! vet ni nåt sätt att bli av med det? vad har du för grafik kort ? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 1 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Ett som e tillräkligt bra! ett G-force FX 5200! men det borde ju räcka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 Senaste drivrutiner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siemens_c65 Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Jag vet inte rigtigt farför marken blir blå. Vilken bana är du på? Men det är ett riktigt roligt spel!!! :cool: Jag har varavat ut Far Cry. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Senaste drivrutiner? Jupp allra senaste hjälpte lite grann men det e fortfarande blåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Patchat spelet? Jag har också ett problem med spelet. Ibland buggar det och då försvinner hela berg eller skogar, ibland till och med fiender, eller dom syns inte. men efter en stund kommer de tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 3 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2005 Sorry är inte så super haj på datorer! jag har crackat det men vet inte om det e patchat. ( Vad e patchat? ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 typ tillägg och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 Uppdateringar kan man säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 ja men patchar kan va annat också =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 14 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 (redigerat) nep det har jag inte gjort Redigerat 13 Januari 2006 av Juppy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.