Plasma Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Jag behöver hjälp också trehouse va det typ :huh: Man ska ha nåt himmla keycard för att komma till nån profesor tror jag vart e keycardet? Ge svar snabbt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Om du har "köpt" det kan det bli så ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 eehhm ja här verkar du ju inte få så mycke hjälp :P jag hade samma problem anledningen var att jag hade för dåligt grafikkort vet inte vad du har men prova köpa nytt de är de värt eftersom att de löste sig med att köpa nytt så är de nog inga inställningar eller liknande. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 varför drog ni upp en sånhär gammal tråd? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 När jag spelar det så är typ all mark i spelet blå! jag får inte bort det! vet ni nåt sätt att bli av med det? Det är flera som har haft problem med detta. Hur bra är ditt grafikkort? Kan vara därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) hallå? han skrev detdär 2005 :zzz: jag tror han fixat det nu nästan 2004 btw ^^ Redigerat 16 Augusti 2006 av ThePunisher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.