Nain Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 kan man komma in i sprickan i ikana, vid sakones hideout? går ej för mig, gör jag fel tro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 Det enda sättet att komma in i Sakons hideout är på tredje dagen om man har gjort allt med Anju o Kafei. Om man inte gör nån glitch förstås. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 Jag gillar den här glitchen. (: Men först måste man hjälpa Anju och Kafei de två första dagarna. Sen på tredje dagen, när som helst skulle jag tro om jag minns rätt, går du till Sakon's Hideout. Ta på dig bunnyhood och spring mot sprickan på höger sida. Strax innan du slår i väggen så tryck på Aknappen för att rulla. Om du rullar vid rätt tillfälle så kommer du åka rakt igenom väggen och luta styrspaken åt vänster! Annars kommer du falla ner i ingenstans och förlora liv, men du kommer att återuppstå förstås. Det rätta sättet är annars att hjälpa Anju & Kafei och sen gå till Ikana Canyon och smyga efter Sakon när han går till sitt gömställe på 3e kvällen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scar Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 För att använda glitchen går du när som helst till hans gömställe, tar på dej Bunny Hood och rullar mot den högra sprickan. Det är svårt, men det går. Innan bör du sätta in alla pengar på banken, du kan fastna därinne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag har inte fått det att funka än, ska försöka mer. Jag vet vad man ska göra med Anju och Kafie... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sir axel Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 var ligger sakons hideout? :P Bara så ni vet så suger jag på mm.... annars skulle jag aldrig ha frågat.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 29 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2005 I Ikana Canyon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg