Cheerleader Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Är de inte någon här som tränar/tävlar cheerleading?? :huh: Redigerat 1 Juni 2005 av Cheerleader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2005 det är enligt mig, ingen sport... Sånt hör hemma på länktaren under en hockey-match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Ingen sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Nej det suger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Nej det suger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Cheerleading är väl ingen sport? Dem står bara o irriterar på ishockey matcher när man ska gå o köpa nåt i kiosken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Det är jobbigt när personen brevid en dreglar eller sånt när han tittar på cheerleaders. Dom hör hemma på Playboy tidningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Nej, på amerikanskfotbollsplanerna. De behövs där för att stödja sitt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Hur många gånger går du på amerikansk fotboll? Det kanske är större i amerika men i sverige är det bara B-aktigt.. Framförallt på ishockey matcher dem står och viftar med händerna 'WOW' Nej jag tycker inte att det är en sport.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 18 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2005 Så fort jag har tid så går jag och kollar på en match. Intresset i Sverige växer och om 20 år tror att det kan vara större än intresset för fotboll och hockey. Vad menar du med B-aktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 19 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2005 aa och om 20 år kontrolleras jorden av robotar <_< Vad för match? B-aktigt menar jag med att i Amerika så är cheerleading mycket större typ att dem hoppar och gör volter och bygger pyramider(för mycket TV?) I sverige vetefan vad dem gör som inte jag kan göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 Man kan kalla det rugby. Cheerladers eller vad det än är är ju bara en slaxs hejar klack för laget. eller öhh aa typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.