LuddE Skrivet 22 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2005 rugby och amerikansk fotboll är helt olika sporter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 nej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 24 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2005 jo det är stor skillnad mellan amrikansk fotboll och rugby kan du inget eller ????????????????????????????????????????? :evil: :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Amerikanskt forboll är där dem hoppar på varandra och är agressiva(har du sett en amerikansk college film?) Rugby är det där töntiga där dem som spelar tror att dem är coola men egentligen bara är losers! Vill inte generalisera alla rugby spelare.. Men vissa är irriterande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Man gör samma sak i rugby. HOPPAR PÅ VARANDRA TACKLAR O.S.V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ja men va f* , det är ju spelet som är viktigast! Bara för att man springer när man spelar fotboll så är det samma sport som löpning.. Bara för att man svettas när man cyklar så är det samma sport som basket, Osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 aa och om 20 år kontrolleras jorden av robotar <_< Vad för match? B-aktigt menar jag med att i Amerika så är cheerleading mycket större typ att dem hoppar och gör volter och bygger pyramider(för mycket TV?) I sverige vetefan vad dem gör som inte jag kan göra... Du frågade hur ofta jag gick på amerikansk fotboll. Jag går inte på träning men matcher ser jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gurreb Skrivet 13 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2005 och jag spelar amrikansk fotboll så jag vet vad jag talar om... och det ser värre utt en det är. :evil: :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Man gör samma sak i rugby. HOPPAR PÅ VARANDRA TACKLAR O.S.V I amerikansk fotboll har dom en quarterback som kastar bollen framåt till en spelare som springer fram. Och samtidigt så är det stora bjässar som skyddar quarterbacken. Och så har dom stora skydd på sig. Till skillnad med rugby så har dom inga skydd och så får man inte kasta bollen framåt. och så får man bara tackla under midjan. http://www.sfasu.edu/intramurals/sportsclubs/rugby/tackle.jpeg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 OFF TOPIC!!! OFF TOPIC hur faen kan en tråd börja med cheerledears o sluta med rugby o amerikansk fotboll? serisöt skärp er :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.