Daniel larsson Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 (redigerat) Hur får man Mysticticket och hur kommer jag till 9 island!? :( Redigerat 1 Juni 2005 av Daniel larsson Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 1 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2005 tror det ska vara nått med att du ska skicka den till ett företag som fixar ett kort in på det som kallas (tror jag) Aura Ticket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 du kan köpa gameshark sen fixar du det med koder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Serpent Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Ja, fast GameShark kan paja spelet så jag hade inte gjort det. du kan köpa gameshark sen fixar du det med koder Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fillanderm Skrivet 27 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2005 skika in det till clubnintendo(har hört det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Emerald Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 man kan göra det med Game Shark OCh biljetterna Heter Mystic Ticet Och Aurora ticket... Kolla på www.serebii.net för att få info om dem.... klicka bara fram till FR/LG och så finns det i den högra kolumnen.... Och man kan få den av club nintendo.. det står om det på serebii också... (på samma ställe)... man kan få ho-oh, lugia och deoxys på de 2 öarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 måste man va medlem i clu nintendo?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 28 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2005 måste man va medlem i clu nintendo?? ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumintrollet Skrivet 14 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2005 MAN KAN OCKSÅ HA AR :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 MAN KAN OCKSÅ HA AR :P Dom flesta vet nog det vid det här laget :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 MAN KAN OCKSÅ HA AR :P det tror jag med så mycket tjat det har varit om ar gameshark mm :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 15 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2005 Hur får man Mysticticket och hur kommer jag till 9 island!? :( du kan fuska eller skicka in det till club nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg