Hoppa till innehåll

Wow Fusk?


Falwk
 Dela

Rekommendera inlägg

Har någon klurat ut något trix, fusk, eller en användbar bugg i WoW?

 

Stor bug (vet inte om den finns kvar): Om du är hunter, och hoppar från en klippa och använder "Eye of the eagle" så stannar du i luften tills du slutar använda Eye of the Eagle.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 56
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

eftersom det är ett online only spel så finns det inga fusk (däremot finns det folk som har hackat det och t.ex gör så att dem kan komma varsomhelst på kartan, dem som har gjort detta blev bannade)

 

 

buggar finns det en hel del fast den där kände jag inte till :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Känner till en bugg. På en peacebloom en bit nordväst om Crossroads.

När du tar herb på den, och böjer dig ner, så laggar det, looting fönstet kommer upp, men inte blommorna man klickar på för att dem, och när du går iväg, så flyger du sittande, och om du kommer upp,sätter du dig igen.

vet inte om den bara finns på Burning Legion......

 

En annan liknande på Darksorrow, är en Copper vein i Grizzled fen/den. ( dwarf ställe )

 

Annars vet jag inget särskilt, förutom att man kan fastna i zeppelinare också :angry: råkade ut för det en gång på zeppelin-towret i uc. Riktigt jobbet.

 

Har en fråga osså. Vet nån var man hittar Farmer Getz i Hillsbrad Foothills ?

Har hittat Farmer Ray, men inte Getz......

 

Min gubbe är på 26 snart 27 om nån undrar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

en bug som jag vet e när man e druid(vet inte om det funkar med andra race) om du hoppar sen precis innan du landar kastart du t.ex mark of the wild så svävar du

 

 

 

Du måsta a Autowalk på

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan oxå en bugg, en copper wein i nordöstra mogroshlägret (elite) och när du böjer dej ner för att loota så kommer du inte upp igen och lootrutan kommer inte upp, sedan fortsätter du bara sväva.

 

P.S. det är doeds kompis som skrivit detta

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kan oxå en bugg, en copper wein i nordöstra mogroshlägret (elite) och när du böjer dej ner för att loota så kommer du inte upp igen och lootrutan kommer inte upp, sedan fortsätter du bara sväva.

 

P.S. det är doeds kompis som skrivit detta

 

 

det e en störande bugg eftersom man måste logga ut o in och ibland (även på bra datorer) så hänger sig spelet så man inte kan logga ut...

 

 

Sp1n: jo det måste man om man vill röra på sig samtidegt som man kan sväva..

Redigerat av Coco
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns många buggar men dom försöker ju få bort de flesta genom nya patchar m.m, jag har varit med om en buggad peaceblom ganska nära stormwind,

Har en 43 rouge med mount och allt ;) om ni så undrar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 år senare...

Kan 100 tals , typ hur man kommer under IF, och hur man kommer under zul'gurub . buggade herbalism och hur man flyger 10 gånger snabbare än en griffin. Vet även hur man åker direkt(på 2 secunder) vart man vill med griffin.

och massa mer.

 

 

 

 

Är en level 60 dwarf hunter med epixx;P

Redigerat av vafan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...