Gäst Tour Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 jo jag vill skicka filer från min gamla dator till min nya hur ska jag göra :gitarr: Citera
nico Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 finns många sätt. här är några: ska du ha över många och/eller stora filer så är det bäst att bränna på en cd/dvd ska du ha över några få filer, använd ett usb minne eller en diskett. eller skicka ett mail till dig själv med filerna som bilagor. Citera
Gäst Tour Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 ehhh ok tack ska pröva återkommer om det icke funkar :gitarr: Citera
epaaj Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 Har du nätverkskort i båda är det smidigaste sättet att använde dessa. Det går inte åt några onädiga cd- eller dvdskivor och det går fort. Citera
nico Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 mm tänkte föreslå detta oxå, fast då måste man ju ha en kabel och ställa in en del. fasthar man redan kopplat ihop dem sedan tidigare är det ju smidigt. Citera
epaaj Skrivet 2 Juni 2005 Rapport Skrivet 2 Juni 2005 mm tänkte föreslå detta oxå, fast då måste man ju ha en kabel och ställa in en del. fasthar man redan kopplat ihop dem sedan tidigare är det ju smidigt. Oftast behöver man inte ställa in någonting (i alla fall inte i XP). Grundinställningarna brukar funka fint. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.