Hoppa till innehåll

Hur Hittar Man Guldhanskarna I Ocarina Off Time?

Tox

Rekommendera inlägg

du får dom i spirit tempel.. du kommer gå in som liten i spirit tempel och då träffar du en tjej som står utan för en gång som du ska krypa in i men först ska du prata med henne och hon kommer fråga dig va du gör i spirit tempel å då ska du svara : ¨nothing realy¨ å då kommer hon fråga dig om du kan krypa in i hålet och hämta golden guntlets åt henne och då svarar du ja , och kryp då in i hålet och gör det lilla *äventyret* som kommer där inne .. då får du dom sen när du har klarat *äventyret*.. i kistan..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det är så man får Silver Gauntlets.

Golden Gauntlets får man i Shadow rummet i Ganons castle. Dem finns i en kista på andra plattformen man måste typ tända en fackla med Eldpilarna så kommer kistan fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har fastnat men vart i öken templet får man dem? jag undrar det. hur. där inne så fastnar man i ett rum!

Jag tror du är hos "tjejernas" hideout? Där blir du iaf tillfångatagen om dom ser dig (För att komma ur rummet; titta upp i taket där det finns ett fönster, där är det som duen trägrej kan använda hookshot på).

Men för att komma till Spirit Tempel måste du först rädda alla Byggarbetarna och slåss mot tjejerna. När du har "besegrat" dom blir du typ medlem hos dom och de öpnar grinden till dig som går till öknen och Spirit tempel.

Men för att komma till spirit tempel måste du ha klarat Water Temple och ha Lense of Thruth =D Nu har du all beskrivning för att komma dit iaf :P

Och för att få Silver Gauntles snackar du med tjejen i Spirit Tempel, sen rullar allt bara på och är enkelt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...