Slumpen Skrivet 23 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2005 En Java TWS 50 :P En shopper = Resspekt...:D och en minibike :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 Har en cross yamaha ttr 125. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 25 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2005 jag är för ung just nu för att skaffa nån moppe eller nåt men när jag fyller 15 så ska jag nog få en eller vid ett annat tillfälle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Alltså! Bra tjejer har scootrar! Vi män har antingen Puch,Zündapp eller Dtr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Alltså! Bra tjejer har scootrar! Vi män har antingen Puch,Zündapp eller Dtr! Känner endel killar som har scootrar <_< tror ditt inlägg skulle kunna tas som §1.1 av dom som vill ha/har scootrar som är killar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 30 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2005 Tror inte jag. Förresten, vilken MOPED ej scooter,ej EU, ska man ha tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 2 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2005 en puch dakota rymmer inte 12 liter...tror jag inte aif. Ne 10 liter är det min granne har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 7 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2005 (redigerat) moppe = tönt Avundsjuk :evil: Apoca jag tror inte att du har den snabbaste moppen. Just nu har jag en moppe som kör 100 km/h snart ska jag få en som kör 125km/h Redigerat 7 Juli 2005 av Fatosh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 min moppe gör 115 nu... skaffat ny förgasare, cylinder och rör nyligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Balrog Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Få se lite bilder på era moppar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 12 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2005 Jag har ingen bild på min moppe nu, men jag har en bild på när jag nyss köpt den: Min moppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst volvotobben Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 ska fixa bild så snart jag har batteri på mobilen! vi har förrestenköpt en 500 cc cross som går över 130 tror jag jag drar i allafall om bilar hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.