Gäst volvotobben Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 vår är jäkligt svår å starta de är dekomprissions system på den (stavning) jag skulle starta den i går och fick en sån respons i kicken att jag slog upp hälen aj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 jag har ingen moppen än men om två år ska jag ta traktorkökort å ärva brorsans Reiju Drac Sport Edition-04´ men jag kan få vänta i tre år på den de beror på om brorsan skaffar A-Traktor då får man väll stå ut med den gamla min å brorsans Vespa Piaggo som går i 55 km/h jag vet inte snabbt men jag tycker det duger. Fast vespan e ju automat menja det får gå det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 är det en ny vespa eller en äldre modell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Äldre typ 80-tal röd å fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 !!! :D :P :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alvarez Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 en yamaha dt50r -02, och den gör circka 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 ne slumpen inte en sånn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 är dom nya yamaha eu-moppar eller 30 moppar ? och vilka firmor säljer crossmoppar ?. tack sam för svar :student: :student: :student: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Vet ännu inte vad det blir för nån, 1 år kvar tills man får köra lagligt. Så nu blir det väll att man lånar polares lite o kör o lattjar utanför skolan. (ute på landet, f*n heller inga snutar? :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Kör du trimmat då? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Kan väll hända kanske? MT5 idag, fyfan va risigt den gick..var ju f*n så ja trodde den skulle lägga av i uppförsbacken ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 26 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2005 ne slumpen inte en sånn Va F*N SÄGER DU!!! HON KROSSAR!!!! AKTA SÅ JAG INTE KOMMER Å SPINNER UPP DIN J*VLA GRÄSMATTA :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.