Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Finns det nåt program som tar avi? Citera
epaaj Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 Vad är Vlc för något program? En mediaspelare precis om windows media player m.fl. De flesta mediaspelare kan spela avi (divx, xvid). Men man kan behöva rätt codecs. Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 kam man fixa mjukvaror till wmp så att man får rätt codec? Citera
epaaj Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 kam man fixa mjukvaror till wmp så att man får rätt codec? Oftast laddar man bara hem att codecpaket och det ska sedan fungera till alla mediaspelare. Kolla på divx's webbsida eller något. Citera
Apoca Skrivet 3 Juni 2005 Rapport Skrivet 3 Juni 2005 ladda ner VLC http://www.google.com/ , det är det bästa programet för alla typer av filmer, fungerar inte filmen i det programet så fungerar inte filmen, typ... har kört med det typ några år nu, aldrig kronglat... Citera
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 Äntligen kan jag se alla mina Naruto avsnitt. :) Citera
Mr.Dumbom Skrivet 4 Juni 2005 Rapport Skrivet 4 Juni 2005 De flesta spelare tar AVI men jag rekomenderar DivX och Winamp. Tänk inte tanken på att installera RealPlayer, sämmre mediaspelare hittar du inte på denna jord. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.