Guggo Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 ända tills man får en grej på halsen som man måste trycka in för at kunna prata...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Det är ju inte bra att snusa heller men visst är det bra att det inte påverkar någon annan så snusning är nog bättre på det sättet Ja, hellre det... fast inget vore bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Rökare är så jäkla själviska! DU drabbas mer än själva rökaren, rökaren får ju filtrerad rök.. Rökare är inget annat än obildade egoister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) Jag håller verkligen inte med dig. Har de valt att börja röka är det deras beslut. Vill du inte drabbas behöver du inte vara med rökare. Liquid Silk, det som är bra/kul är nikotinkick :P Redigerat 8 Juni 2005 av Capone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Min pappa är inte en obildad egoist,sluta snacka skit om rökare! :angry: Min pappa tjuvrökte också som ung & det gillade han tills plötsligt en dag han ville sluta.Men det kunde han inte eftersom han blev beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Eller hur, bara för att man röker blir man inte en sämre person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 De flesta som börjar röka, börjar ofta pågrund av grupptryck. för de flesta tycker inte ens det e gott första gången dom testar. j*vla skit är va det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Vad tycker du om rökning?Själv tycker jag att det är väldigt dåligt.Någon mer som tycker det? Cigg e inge för mig...luktar och slammar igen lungorna. Snusning har ja inge emot dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Varför gör man ciggs överhuvudtaget??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) EDIT: Oj, förlåt fel sida. Jag svarade på en annan fråga. FisharMario: Man gör ciggs för att tjäna pengar ;) Och det är egoistist! Redigerat 8 Juni 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Nje, jag gillar inte snusning och rökning, eftersom det kan förstöra lungorna, men det är inget fel att röka, det är väl nåt som de som gör det väljer att de vill göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Varför gör man ciggs överhuvudtaget??? För att tjäna pengar att göra cigaretter är ett yrke också. Dessutom vill ju folk ha cigaretter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.