gurkis_nr1 Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Skrivet 5 Juni 2005 Vill någon göra en Community me mej? Någon som kan koda för de e inte precis nått ja kan bra... Citera
epaaj Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 jag kan koda men är inte bäst på det är och dessutom håller jag redan på med en egen community. Du kan ju ladda hem en färdig om du inte kan koda själv, som admin på fuska.se har gjort ^^ Citera
gurkis_nr1 Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Hur gör man de?? (ja e en rikti mupp på de här ja ) :P Citera
nico Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 du kan använda t.ex. lnvison free. www.invisi onfree.com fast utan mellanslag. Citera
gurkis_nr1 Skrivet 6 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Fattar noll.... :( där man ska välja vad de är för sorts sida, vad ska man ta då om man vill göra en community? Citera
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Skrivet 6 Juni 2005 Nico: Det är ingen community det är en Invi sion Power Board forum. Community brukar bestå av att alla medlemmar har en egen gästbok också finns det ett forum. Man brukar mest snacka i gästboken och pm används för ytterstprivata saker. Så när det gäller community så tror jag ingen gör det gratis åt dig. Då får nu nog erbjuda lite cash. Citera
Paradox Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 gurkis_nr1: För att skapa en community måste du kunna: * (x)html, javascript, CSS * php/asp/asp.net eller annat serverspråk * mysql/access eller annan databas * ISS/Apache eller annan serverprogram Och om du vill att någon ska göra en community åt dig så får du betala minst 500 för en lätt sida. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.