Morfin Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 hjälp mig jag kan inte registrera condition zero till steam eller det ska finnas nån cd-key men var finns den för det kan inte vara den på manualen var finns den !! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
edasvangen Skrivet 5 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2005 hjälp mig jag kan inte registrera condition zero till steam eller det ska finnas nån cd-key men var finns den för det kan inte vara den på manualen var finns den !! men LOL...de e den på manualen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spitfir3 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Kan vara klistrad någonstans inne i fodralet också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morfin Skrivet 1 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 den är inte det man ska ha en längre kod Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 1 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2005 hmmm gå o lämna tillbaka spelet o säg att inte cd-keyen funkade ! då får dom nått att klura på :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamoto Skrivet 3 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2005 håller med.. du borde byta in gång på gång tills den funkar :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg