Hoppa till innehåll

Bild På Signaturen


Rekommendera inlägg

enda nackdelen med sms är att 30% går till ett annat företag, ca 2kr går till andra avgifter och det blir inte så mycket kvar på 10kr. 20 blir lite mer men det är ändå inte så mycket som kommer in som om man skänker 20 kr till ett konto.

 

en snabbguide hur man sätter in pengar på ett konto;

man skaffar en speciell blankett (finns på banken).

sedan fyller man i den och går fram till nån som arbetar på banken och lämnar blanketten och säger att du ska sätta in t.ex. 50 kr på ett konto. du lämnar bara pengarna och så sätts de in. lite omständigt men det brukar gå bra, har gjort det själv åtminstone en gång.

 

jag vet inte men det KAN vara så att man måste gå till den bank där kontot man ska sätta in på finns, i fuskas fall skandiabanken (lr har jag fel?)

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min mamma och pappa tycker också det är slöseri med pengar. Fast man får ju alltid fixa FuskaVIP. Men jag ska vänta lite med det.....

 

dom kan ju inet bestämma vad du tycker är onödigt. pengar är det nästa människan bryr sig om idag. man har ett liv, då ska man få använda det man äger så mycket man vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

På serebii.nets forum finns det en grabb som har en signatur full med bilder som tar säkert minst 4 inlägg här.

 

Det är alltid 15 inlägg per sida(för mig iaf).

Även om man spammar en hel sida i ett inlägg får 14 till plats(eller så mycket du har valt på inlägg per sida.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker själv det är riktigt störande med bilder i signaturen. I andra forum så får man dels scrolla massor för att bildenra är så stora och så är det jobbigt att se samma bild, sida efter sida..

 

Bilder i signaturen är inte störande :visslar:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...