Nain Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Jag skulle skänka om jag visste mer hur man gjorde. Jag kan inte så mycket om banker och nummer och sånt. Fast jag har ju SMSat några gånger. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 (redigerat) enda nackdelen med sms är att 30% går till ett annat företag, ca 2kr går till andra avgifter och det blir inte så mycket kvar på 10kr. 20 blir lite mer men det är ändå inte så mycket som kommer in som om man skänker 20 kr till ett konto. en snabbguide hur man sätter in pengar på ett konto; man skaffar en speciell blankett (finns på banken). sedan fyller man i den och går fram till nån som arbetar på banken och lämnar blanketten och säger att du ska sätta in t.ex. 50 kr på ett konto. du lämnar bara pengarna och så sätts de in. lite omständigt men det brukar gå bra, har gjort det själv åtminstone en gång. jag vet inte men det KAN vara så att man måste gå till den bank där kontot man ska sätta in på finns, i fuskas fall skandiabanken (lr har jag fel?) Redigerat 8 Juni 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 man kan ju alltid använda internetbank också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Min mamma och pappa tycker också det är slöseri med pengar. Fast man får ju alltid fixa FuskaVIP. Men jag ska vänta lite med det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 På serebii.nets forum finns det en grabb som har en signatur full med bilder som tar säkert minst 4 inlägg här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 sånt är ju helt onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Min mamma och pappa tycker också det är slöseri med pengar. Fast man får ju alltid fixa FuskaVIP. Men jag ska vänta lite med det..... dom kan ju inet bestämma vad du tycker är onödigt. pengar är det nästa människan bryr sig om idag. man har ett liv, då ska man få använda det man äger så mycket man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 På serebii.nets forum finns det en grabb som har en signatur full med bilder som tar säkert minst 4 inlägg här. Det är alltid 15 inlägg per sida(för mig iaf).Även om man spammar en hel sida i ett inlägg får 14 till plats(eller så mycket du har valt på inlägg per sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
• Alaska • Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 Bra Idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Femman Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Tycker själv det är riktigt störande med bilder i signaturen. I andra forum så får man dels scrolla massor för att bildenra är så stora och så är det jobbigt att se samma bild, sida efter sida.. Bilder i signaturen är inte störande :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Länkar räcker isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Om man skulle kunna införa nåt skulle det vara typ kursiv still osv i signaturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.