shacti Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Under årets Nintendo presskonferens i LA så bekräftades det äntligen att spelet med stort S äntligen kommer i en online version. Jag pratar givetvis om det nya super smash bros till N-rev. I denna >>sammanfattning<< om det tre "stora" spelföretagens presentationer så står det om ett visst spel till N-rev. Vet inte vad jag ska säga, bara att jag längtar ännu mer till det släpps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GothiQ.. Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Det är så j*vla grymt att man kan köra, online ELLER HUR!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Jag hoppas fortfarande att min idé om "Revolution Computer Adapter®" ska slå igenom att man ska kunna koppla ihop till datorn om man ska ladda hem nya banor så tar det plats på hårddisken och då kan man spela online via den om man inte vill köra via Hi-Fi Hotspot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 Spelet blir nog bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 SSBM ONLINE!? Grymt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Hoppas Falco finns med där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ja falco är den bästa gubben och samus den bästa gumman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Påstår du att hon e gammal??? Online???Woaw!Undra om man kan spela nya gubbar där som kanske Wario!Eller kanske Diddy Kong! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2005 Ja falco är den bästa gubben och samus den bästa gumman Haha, gumman :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 11 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2005 Grymmt hoppas dom lägger in lite mer karaktärer denna gång, Lite coolt att man kan spela Online B) Då ska jag krossa alla :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fatosh Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Va inte så säker tänk om nån du altid bråkat med om vem som är bäst slår ner dig med jigglypuff . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2005 Jigglypuff är ju kung... Han ligger ju på topp 10 av alla karaktärer,,, Online? hmm.. Innebär det att man använder tangentbordet? I sånna fall kan jag lägga ner det.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg