Lander Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 (redigerat) Jag har en lite fråga här. Jag undrar varför det inte står så här under mit GF Forumet leds av:0033 som det gör för alla andra grupp forum.Någon som vet vad jag ska göra? Redigerat 6 Juni 2005 av 33 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 Har det startats än? Kan du se det vanliga gruppforumet? Jag har för mig att man var tvungen att köpa till en modplats, men kontakta Admin för att vara säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Somsagt 0013 så måste du köpa "Moderator" till ditt gruppforum för att bli det, vilket "leds av" innebär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 0033 heter jag, Okej då får jag spara till det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Låst på begäran. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg