knibbe Skrivet 6 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2005 jag spelar online men jag vet inte hur jag ändrar hud färg till svart eller råsa den som vet kan väl brätta. vad ska jag skriva i consolen :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
daniel13 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag spelar online men jag vet inte hur jag ändrar hud färg till svart eller råsa den som vet kan väl brätta. vad ska jag skriva i consolen :bah: Byt skalle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 du e trög Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2005 kan någon bereta hur jag ska göra? :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 9 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2005 Som sagt... Du ändrar bara huvudet. Klicka på Head och så får du fram det. Man kan tyvärr inte ha rosa eller svart. Endast Vit & brunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 13 Juni 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2005 jo det kan man :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Finns säkert några nördar där ute som gör skins till detta spel. Dock vet jag inte var du kan hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 14 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2005 Finns säkert några nördar där ute som gör skins till detta spel. Dock vet jag inte var du kan hitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag vet inte om det är rätt men på en twikellie (stavning?) så kan man änra hudfärg men bbara på dom... du väljer en färg ovanför där det står head där det är massa rutor... välj nån färg så kan du ändra hudfärgen... men bara på twikellie tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 15 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2005 jag vet inte om det är rätt men på en twikellie (stavning?) så kan man änra hudfärg men bbara på dom... du väljer en färg ovanför där det står head där det är massa rutor... välj nån färg så kan du ändra hudfärgen... men bara på twikellie tror jag. Dom heter twilek, men det är inte dom han menar tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.