spitfir3 Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Kom inte å säg, amen dehär e ett fusk forum, släng dig i väggen! när jag skriver denna tråd. Det är jättemånga här som vill ha hjälp med att få sina cheats att fungera. Men jag vill att ni skall veta att det är lite allvarligare att fuska online i cs än i många andra spel. För det första: Valve (som gjort spelet) har ett anti-cheat system som kallas VAC. Detta system finns på 90% av alla servrar. Går du in med cheat på en server med VAC är det 75% chans att du blir bannad från ALLA VAC servrar, och då finns det ju inte så många servrar kvar att spela på. Det enda du kan göra är köpa ny cs-key och registrera nytt konto om du vill spela på VAC servers igen. Märk att du kanske blir bannad från steam först flera veckor efter att du fuskat. För det andra: Du förstör glädjen så otroligt mycket för andra som vill lira någorlunda seriöst. Du blir med 98% chans bannad från den servern du spelar, om inte genast så om någon vecka när dom ser ditt cheat i loggarna. Sen finns risken att servern du blir bannad från delar sin bannlista med flera andra servers, då blir du bannad därifrån med. Tillslut kan du knappt spela på några alls. Cheat är helt enkelt något som inte tolereras i cs. Fuskar du i pcw:s eller cw:s (Clanwars) blir du antagligen kickad o bannad därifrån, och dem du spelade emot skvallrar definitivt om dig på mirc till andra klaner. Tyvärr vet jag hur vanligt det har blivit att fuska i turneringar och clanwars eftersom jag själv spelar varje dag med min klan, vi har ungefär 1050 aktiva PERMbannar på vår server, bannar som aldrig släpps, och titt som tätt dyker det upp spelare som inte kan komma in på servern för att vi har bannat dem för fusk tidigare. Så mitt tips skulle vara att strunta i att fuska och träna sig bättre istället...jag har spelat sen cs kom ut i sin första BETA version, det blir många många år, och har aldrig använt fusk. Det är det enda sättet och blir riktigt bra om man vill det eller hur? Och visst är det väl lite onödigt att bli av med steamkontot bara för att man har en exe fil körande i bakgrunden medan man pangar headshot på headshot och känner sig "über 1337". Tänk på det innan ni går och tankar skiten.
Offline Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Fråga: Vartifrån har du fått tag på alla procent?
spitfir3 Skrivet 8 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Ja jag har grävt på steampowered.com och själv räknat ut procenten.
Salzalada Skrivet 10 Juni 2005 Rapport Skrivet 10 Juni 2005 Vore bra om denna tråden klistrades.... :D
Rekommendera inlägg