Basse Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Hej på er! Vet ni några sidor där man kan titta på tv-spels rekord??? När någon klarar ett spel snabbt??? som tex: Suber Mario Bros 3 på 11 ,inuter (det var ju fusk men än då) Citera
Basse Skrivet 7 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 7 Juni 2005 Hej på er! Vet ni några sidor där man kan titta på tv-spels rekord??? När någon klarar ett spel snabbt??? som tex: Suber Mario Bros 3 på 11 ,inuter (det var ju fusk men än då) tja! berätta också gärna om era egna rekord! jag har ett! Jag sprang ignom Abe oddesy på ca: 1h! men då räddade jag inte än enda slav! Beräta om era rekord! Citera
^\<(\_/<) Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 (redigerat) -=Här=- Redigerat 7 Juni 2005 av ^\<(\_/<) Citera
Gäst Wish_Maker Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 deyt var en virus sida alla kommer döööö ne jag skojja det menas att han ska GOOGLA efter sånna saker han frågar Citera
stewie Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Skrivet 7 Juni 2005 ja jag fattar väll det men vad har det med ämnet att göra? Citera
Tomi Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 ja jag fattar väll det men vad har det med ämnet att göra? Det betyder att han ska Googla efter svaret före han startar ett nytt ämne läs vad bart har skrivit på tavlan så får du svaret Citera
Gäst Wish_Maker Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 vad är det för sida? den verkar nere... Citera
^\<(\_/<) Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 Wtf >_<' Det är den största TV-Spels-Rekord-Sidan. Citera
stewie Skrivet 8 Juni 2005 Rapport Skrivet 8 Juni 2005 detta är inget TV-rekord utan DATA-rekord: jag klarade "Freddie Fisk" på en halvtimme! :D Citera
Basse Skrivet 12 Juni 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Juni 2005 Om ni inte märkte det så undrade jag också om ni har klarat något spel snabbt! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.